Mokymai „Prekinio ženklo sukūrimas“

Mokymai

Kvečiame registruotis į puikius, praktinius, NEMOKAMUS mokymus „PREKINIO ŽENKLO SUKŪRIMAS“.

Mokymai vyks nuotoliniu būdu, vasario 19 d. nuo 9 val. iki 17 val. Mokymus ves – Austė Dzikaraitė.

„Save vadinu visokio plauko kūrybinine ir manau, kad tai yra labiau požiūris į gyvenimą, nei darbas ar formali veikla. Šventai tikiu, kad kūrybiškumas padeda spręsti pasaulio problemas įvairiu mąstu ir paprasčiausiai padaro gyvenimą smagesniu – tačiau niekad nepasakysiu, kad tai yra lengva. Konkrečiai apibrėžti savo veiklą visad sunku, tačiau bendram susipažinimui esu paruošus sausą pasiekimų teksta. Nekantrauju susitikti!“

Austė dirba kaip laisvai samdoma dizainerė, kuria vizualinę komunikaciją ir identitetus, plakatus kultūrinėms erdvėms, renginiams bei komerciniams projektams. Nuo 2018 m. dalyvauja parodose. 2018 m. knygos dizaino paroda Londono knygų mugėje, 2019 rengė šviesų instaliacijas Kultūros nakties parodoje VIlniaus energijos ir technikos muziejuje, 2019 m. paroda Užvenčio kraštotyros muziejuje, 2020 personalinė paroda Menų Spaustuvėje, viena iš konkurso ir parodos „Jaunojo dizainerio prizas 2020“ dalyvių ir laureačių. Dalyvauja vietiniuose ir tarptautiniuose projektuose (“Urban Space Gaming” 2019 m. Isladijoje ir 2020 m. Helsinkyje, 2018 m. “Enviromental Design and Migration”) ir konkursuose, 2019 m. yra laimėjusi LR Kultūros ministerijos vizualinio identiteto konkursą, 2020 m. Lietuvos Nacionalinės UNESCO komisijos parodos rengimo konkursą.

Nuo 2016 metų dirba skaitmeninių produktų kūrimo agentūroje “Bettr”, nuo 2018 eina kūrybos ir projektų vadovės pareigas. Čia dirbant kuria ir vysto projektus su Lietuvos ir užsienio komerciniais projektais, taip pat ir su įvairiomis organizacijomis bei iniciatyvomis (You&Oil, Klaipėdos nafta, The Mental Health Coalition, Happy Tooth Foundation, Smashing Magazine, Benedikto Gylio fondas, Lietuvos teatro, kino ir muzikos muziejus ir kt.). Darbai įvertinti ir publikuoti Lietuvos ir tarptautiniuose konkursuose (“Awwwards”, “Mindsparkle Mag”, “Login 2019”).

2021 m. vasario 19 d. planas:

Intro – Apie mane, jus ir mus:

  • Dienos planas;
  • Prisistatymas;
  • Susipažinimas su dalyviais.

Pirma dalis – Kontekstai ir aktualizavimas:

  • Kas yra prekės ženklas?
  • Trumpa prekės ženklo istorija;
  • Idėja, virstanti verslu - produktas;
  • Kūrybingas problemų sprendimas;
  • Praktinė užduotis/žaidimas.

Antra dalis – Design Thinking (liet. mąstysenos modeliavimas):

  • Kūrybingas problemų sprendimas ir inovacijos;
  • Empatija – darbas su vartotoju;
  • „Problema“ ir jos įsivardijimas;
  • Idėjų generavimas;
  • Prototipavimas;
  • Testavimas;
  • Taikymo pavyzdžiai rinkoje;
  • Praktinė užduotis/žaidimas;
  • Diskusija.

Trečia dalis – Prekės ženklo koncepcija:

  • Prekinio įvaizdžio konstrukcija;
  • Pavadinimas ir legenda;
  • Praktinė užduotis/žaidimas;
  • Komunikacijos strategija;
  • Vizualinė strategija ir komunikacija
  • Praktinė užduotis/žaidimas.

Ketvirta dalis – Vizualinis identitetas:

  • Atitrūkimas nuo grožio – dizainas, tarnaujantis tikslui;
  • Įvairūs taikymo pavyzdžiai;
  • Dizaino integracija į prekės ženklo strategiją;
  • Vizualinio identiteto sudedamosios dalys;
  • Praktinė užduotis/žaidimas.

Penkta dalis – Vizualinė komunikacija:

  • Logotipas;
  • Praktinė užduotis/žaidimas;
  • Koloritas;
  • Praktinė užduotis/žaidimas;
  • Komunikacijos dizainas;
  • Skaitmeninis dizainas (mobiliosios programėlės, web dizainas, skaitmeniniai produktai);
  • Pakuotė;
  • Kanceliarija;
  • Prezentacijos;
  • Praktinė užduotis/žaidimas.

Šešta dalis – Įvairiapusis, modernus, prasmingas ir inovatyvus prekės ženklas:

  • Kas yra modernus ir prasmingas prekės ženklas?;
  • Įvairių pavyzdžių apibrėžimas;
  • Kaip atsirinkti ir taikyti žinias;
  • Patarimai, nuorodos ir literatūra.

Registruotis į mokymus galite elektroniniu paštu anyksciumvvg@gmail.com

Mokymai finansuojami pagal projektą Nr. 08.6.1-ESFA-T-927-02-0006 „Pagaminta Anykščiuose“, iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų.

Šie mokymai yra pirmieji iš 4 mokymų ciklo rinkodaros ir prekybos temomis.

Projekto partneriai: Anykščių turizmo ir verslo informacijos centras ir Anykščių rajono vietos veiklos grupė.