VšĮ Anykščių turizmo ir verslo informacijos centras

Keliauk Lietuvoje | Mokymai Anykščiuose

Bendradarbiavimo dirbtuvės

Kaip pritraukti keliautojus į regionus?

 

2025 m. balandžio 29 d., 10:00–12:30
Anykščių menų inkubatorius, J. Biliūno g. 53, Anykščiai

Renginio tikslas: sutelkti regiono turizmo bendruomenę – TIC atstovus, verslą ir iniciatyvias organizacijas bendram pokalbiui apie šiandienos kelionių rinką: kas keliauja, ką galime pasiūlyti, kaip pasiekti keliautoją ir sukurti jam įsimintiną patirtį.

Kviečiami dalyvauti: Anykščių, Molėtų ir Utenos turizmo verslo atstovai

Programa

9:30 – 10:00 Atvykimas, pasitikimo kava

10:00 – 10:45 Kaip būti įdomiam ne tik sau? Storytelling’as turizme
Tekstų autorius, komunikacijos agentūros First Impression Consulting partneris Olegas Volkovas

„Ekskursijoje po šį gražų kraštą sužinosite daugybę įdomių faktų apie čia gyvenusias ir kūrusias iškilias asmenybes“.

Ką sužinojome iš tokio aprašymo? Beveik nieko. Deja, panašių kvietimų pilnas internetas, o ištisi leidiniai prifarširuoti nieko nepasakančių aprašymų.

Laimei, panorėjus galima lengvai išmokti:

  • Perteikti išskirtinumą
  • Iš faktų supinti istoriją
  • Sužadinti jausmus
  • Pasakoti iš širdies

Pranešimo metu sužinosite kaip istorijos keičia kelionių pasirinkimus ir kodėl „iš širdies“ parašytas tekstas – galingesnis už sąrašą faktų.

10:45 – 11.00 Kavos pertrauka

11:00 – 12:00 2025 tendencijos ir turistų potencialas Lietuvoje: kuo esame įdomūs pasauliui ir vietiniam keliautojui? Ką rodo mobilūs duomenys apie keliautojų judėjimą regionuose? Kur jie sustoja, kiek laiko praleidžia, kur lankosi dažniausiai?

Remdamiesi šviežiausia statistika, mobilių tyrimų duomenimis ir 2025 m. turizmo tendencijomis, pristatysime:

  • kokios kryptys auga,
  • kokie keliautojų segmentai dominuoja,
  • kuo Lietuva gali būti patraukli tiek vietiniam turistui, tiek tarptautinei auditorijai.

Ar esame pasiruošę priimti keliautojus?

Kad keliautojas ne tik atvyktų, bet ir norėtų sugrįžti – jam turi būti patogu, aišku ir malonu. Naujausias Keliauk Lietuvoje atliktas turizmo infrastruktūros tyrimas parodė, kur šalies turizmo žemėlapyje jau esame padarę pažangą, o kur dar reikėtų pasitempti. ką keliautojai vertina labiausiai ir kas lemia jų patirtį nuo atvykimo iki išvykimo?

Socialinių tinklų įtaka kelionių pasirinkimui

Keliautojai „perka“ emociją, o pirmas įspūdis vis dažniau gimsta ekrane.

  • kaip socialiniai tinklai veikia kelionių sprendimus?
  • kokie formatai labiausiai įtraukia, kada turinys tampa vertingu?

Vietinio turizmo skatinimas: ką darome, kad lietuviai keliautų po Lietuvą – ir kaip prie to gali prisidėti regionai?

Vietinis keliautojas vis labiau vertina autentiškas patirtis ir įkvepiančias istorijas – todėl Keliauk Lietuvoje nuosekliai kuria produktus, kurie kviečia pažinti šalį per patirtis.

Šioje dalyje pasidalinsime, kaip:

Teminiai žemėlapiai  tampa ne tik kelionių gidu, bet ir bendradarbiavimo platforma regionams

Nauji maršrutai regionuose padeda išryškinti mažiau atrastas vietas ir skatina keliauti lėčiau

Dalyvavimas renginiuose, tokiuose kaip Turizmo gatvės ar Diskusijų festivalis „Būtent“ skatina vietinį t;

  • Ir svarbiausia – kaip regionai gali patys kurti savo produktus, pasitelkdami vietinį potencialą, partnerystes ir nacionalinę sklaidą.

12:00 – 12:30 Diskusija
Bendri klausimai, refleksijos, idėjų mainai: kaip galime veikti efektyviau kartu?

 

Registracija – Bendradarbiavimo dirbtuvės

Registracija vyksta iki balandžio 28 d.

 

Atsiliepimai

Komentuoti